تاریخ امروز:۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
بهترین بیمه شخص ثالث5

بهترین بیمه شخص ثالث

Rate this post

بهترین بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث بیمه ای اجباری برای مالکان وسیله نقلیه است و هر سال باید آن را تمدید کرد.

بیمه شخص ثالث در حواث رانندگی کار برد دارد یعنی اگر در طی یک تصادف مالک خودرو به جان شخص یا مال او زیان وارد کند بیمه شخص ثالث این خسارت را پرداخت خواهد کرد.

اما در این مقاله میخواهیم بهترین بیمه شخص ثالث را بشناسیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

برای پاسخ به سوال “بهترین بیمه شخص ثالث کدام است” ابتدا باید بدانیم بهترین بیمه شخص ثالث دارای چه ویژگی هایی است؟

بیمه شخص ثالث دارای چند نکته اصلی است:

  • سقف تعهد مالی
  • سقف تعهد جانی
  • تخفیف
  •  حق بیمه

بنر شخص ثالث

 سقف تعهد مالی در بیمه شخص ثالث چیست؟

سقف تعهد مالی بیمه شخص ثالث از 20 میلیون تومان شروع می شود و تا 400 میلیون ادامه دارد

این سقف را خود بیمه گذار انتخاب می کند و به این معنی است تا چه مبلغی را باید شرکت بیمه گر بابت خسارت مالی به بار آمده پرداخت کند.

برای مثال شما خودروی خود را با سقف مالی 22 میلیون تومان بیمه می کنید.

خدایی نکرده در طول مدت بیمه نامه تصادف می کنید و خودرویی که با آن تصادف کردید حدود 30 میلیون تومان زیان می بیند، در این شرایط شرکت بیمه گر تنها تا 22 میلیون مالی را پرداخت می کند و مابقی مبلغ را یعنی 8 میلیون باقی مانده از خسارت را خود شما باید پرداخت کنید و شرکت بیمه هیچ مسئولیتی در قبال 8 میلیون باقی مانده ندارد.

بهترین بیمه شخص ثالث

 سقف تعهد جانی در بیمه شخص ثالث چیست ؟

سقف تعهد جانی ثابت است و با توجه به نرخ دیه تعیین می شود، هر ساله قوه قضاییه دیه را برای سال جدید به دو صورت ماه های عادی و ماه های حرام اعلام می کند که امسال نرخ دیه 1401 ، 640 میلیون تومان در ماه های عادی و 860 میلیون تومان در ماه های حرام اعلام شد.

تخفیف بیمه شخص ثالث

هر سال با خرید بیمه شخص ثالث 5 درصد تخفیف به بیمه نامه ی شخص ثالث شما اضافه می شود

که شما به دو صورت می توانید از آن استفاده کنید:

می توانید هر سال آن را ذخیره کنید تا به 70 درصد تخفیف برسد و بیمه نامه ی سالهای بعد خود را با 70 درصد تخفیف در حق بیمه آن خریداری کنید، در واقع شما 30 درصد از مبلغ حق بیمه را باید بپردازید و مابقی مبلغ یعنی 70 درصد به خاطر تخفیف های سالهای متوالی توسط شرکت بیمه گر پرداخت می شود و البته دیگر تخفیفی در بیمه نامه خود نخواهید داشت.

یا راه دیگر این است که هر سال 5 درصد تخفیف را از مبلغ حق بیمه خود کسر کنید.

قبلا با تصادف و استفاده از پوشش های بیمه شخص ثالث تمام تخفیفات شما از بین می رفت و نمی توانستید از آن ها استفاده کنید اما با اصلاحیه جدید با هر بار تصادف و خسارت تنها درصدی از تخفیف های شما از بین می رود.

راه های دیگری برای دریافت تخفیف پرداخت حق بیمه، بیمه شخص ثالث وجود دارد: برای مثال تخفیف خاص قشر بازنشستگان تامین اجتماعی در بیمه ملت و یا تخفیف برای کسانی که کارت اهدای عضو دارند در بیمه دی و امثال آن …

گاهی سامانه های آنلاین فروش بیمه مانند بیمه سل کد های تخفیفی قرار می دهند که از طریق آن می توانید هم نرخ های شرکت های بیمه را در لحظه مقایسه کنید هم با تخفیف خریداری کنید.

بهترین بیمه شخص ثالث3

 حق بیمه شخص ثالث

حق بیمه شخص ثالث خودرو ها بر اساس سال تولید خودرو، نوع خودرو، تعداد سلیندر و سقف تعهدات مالی انتخابی شما متغیر است.

اما نرخ های اعلامی شرکت های بیمه گر مانند ایران، آسیا، ملت، دانا، سامان، معلم و ….. کمی با هم متفاوت است و برای انتخاب مناسب ترین آنها بهترین راه استعلام و مقایسه آنلاین از طریق سایت های معتبر بیمه مرکزی مانند بیمه سل است.

 

بعد از توضیحات ویژگی های یک بیمه شخص ثالث می توان بهتر توضیح داد کدام بیمه شخص ثالث بهتر است

به طور کلی برای پاسخ به سوال بهترین بیمه شخص ثالث باید بگوییم دو عامل اصلی برای شناخت و انتخاب آن وجود دارد.

سقف تعهد مالی انتخابی بیمه گذار

توانگری پرداخت خسارت شرکت بیمه

این دو عاملی که در بالا نام برده شد از مهم ترین پارامتر های شناخت بهترین بیمه شخص ثالث است.

در واقع شما خودتان هم در انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث دخیل هستید اگر سقف تعهد مالی مناسبی را انتخاب کنید و سقف های پایین را به خاطر حق بیمه پایین تر انتخاب نکنید به نفع خود عمل کرده اید و به هنگام وقع حادثه با هیچ مشکلی رو به رو نخواهید بود.

توانگری شرکت بیمه گر هم طی سالهای متوالی در سایت های بیمه ای از جمله بیمه سل قرار داده شده است

یعنی شما ابتدا باید بررسی کنید در سالهای گذشته کسانی که بیمه شخص ثالث خود را از برای مثال شرکت بیمه دانا خریداری کرده اند رضایت داشته اند یا خیر و یا این شرکت توانسته است خسارت هایی که به بار آمده را به خوبی و به موقع جبران کند یا خیر. پس از بررسی موارد بالا و انتخاب بیمه شخص ثالث مطمئن باشید شما بهترین بیمه شخص ثالث را خریداری کرده اید.

بهترین بیمه شخص ثالث2

خرید بهترین بیمه شخص ثالث از بیمه سل

سامانه فروش آنلاین بیمه سل  از بهترین راه ها برای کمک به شما برای خرید بهترین بیمه شخص ثالث است.

تنها کافیست اطلاعات اولیه خودروی خود را مانند نوع خودرو، مدل، سال ساخت و بیمه گر قبلی خود را وارد کنید تا در لحظه نرخ شرکت های بیمه گر را مشاهده کنید، نکته حائز اهمیت این است که می توانید به راحتی سقف تعهدات مالی خود را انتخاب و تفاوت را در نرخ ها مشاهده کنید، هم چنین در کنار هم لوگوی شرکت بیمه میزان رضایت بیمه گزاران و توانگری پرداخت خسارت آن را مشاهده و مقایسه کنید.

اگر زمان کافی برای مقایسه و بررسی شرکت های بیمه را ندارید کافیست با مشاوران بیمه سل از طریق تماس و یا چت آنلاین سایت ارتباط برقرار کنید تا بهترین بیمه شخص ثالث را به شما معرفی کنند و راهنمای خرید آن باشند.

امروز بیمه شخص ثالث آنلاین است و با خرید آن تنها فایل بیمه نامه برای شما ارسال خواهد شد که درسایت بیمه سل پس از خرید و صدور، بیمه نامه شخص ثالث شما در پنل کاربری شما قابل روئیت خواهد بود.

اما اگر شما نسخه فیزیکی بیمه نامه خود را هم نیاز دارید باید آیکون ارسال بیمه نامه را انتخاب کنید با این کار بعد از صدور بیمه نامه شخص ثالث بیمه سل نسخه فیزیکی آن به صورت کاملا رایگان برای شما ارسال خواهد کرد.

در طول انتخاب، خرید و حتی استفاده از بیمه نامه شخص ثالث خود هر گونه راهنمایی و پشتیبانی ای که نیاز داشته باشید میسر است و فقط باید با همکاران بیمه سل در بخش پشتیبانی و مشاوره تماس برقرار کنید.

https://bimehcell.com/

اشتراک‌گذاری