تاریخ امروز:۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
خرید فوری بیمه

تابحال مجبور به خرید فوری بیمه شده اید؟

Rate this post

تابحال مجبور به خرید فوری بیمه شده اید؟ همه ما ممکن است در شرایطی نیاز به تمدید یا خرید فوری بیمه داشته باشیم. برای همین باید بدانیم این شرایط چه هستند و در صورت نیاز به خرید بیمه فوری چه میتوان کرد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بیمه یکی از ارکان مهم زندگی هر فرد است و در واقع می شود گفت هرکس تقریبا حداقل یک بیمه نامه با اسم خودش دارد. چرا که بعضی از شاخه های بیمه اجباری هستند؛ مثل بیمه شخص ثالث و بعضی دیگر اختیاری اما ضروری. مثل: آتش سوزی، درمان، بیمه بدنه و شاخه های دیگر بیمه که نسبت به الویت افراد تهیه می شوند.

درکل تمامی شاخه های بیمه ضروری هستند اما هر کشور نسبت به قوانین خود بعضی از شاخه های آن را که اهمیت بیشتری دارند برای حمایت از افراد جامعه اجباری کرده است. برای مثال: بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه در ایران اجباری است و در صورتی که این بیمه را تهیه نکنید، به محض شناسایی پلیس، وسیله نقلیه شما به پارکینگ انتقال داده می شود.

دلیل اهمیت بیمه شخص ثالث

از مهم ترین دلایل اجباری بودن بیمه شخص ثالث استفاده زیاد از وسایل نقلیه توسط افراد است. این بیمه باعث می شود اگر راننده طی حادثه ای با وسیله نقلیه خود خسارت جانی و یا مالی به بار آورد، حامی ای به نام بیمه از او حمایت کند و هزینه های ناشی از آن خسارت را بپردازد. اصولا خسارت های ناشی از تصادفات یا مالی و یا جانی است.

بیمه گذار به هنگام خرید بیمه شخص ثالث می تواند تعیین کند بیمه تا چه سقفی از خسارت مالی و جانی را پرداخت کند که از 16 میلیون مالی شروع می شود و تا 320 میلیون مالی ادامه دارد. بهتر است بیشترین سقف تعهدات را برای بیمه شخص ثالث استفاده کرد تا در صورت حادثه، نگرانی بابت جبران زیان ناشی از آن نداشته باشید.

چه زمان هایی نیاز به خرید فوری بیمه داریم؟

  1. فروش خودرو

اگر شما بخواهید خودروی خود را بفروشید حتما باید بیمه شخص ثالث آن را ارائه دهید. پس برای فروش باید به فکر بیمه شخص ثالث باشید و بهترین راه، خرید فوری بیمه شخص ثالث است که امروزه به صورت آنلاین صادر می شود و شما می توانید از سایت های معتبری مثل بیمه سل نرخ های شرکت بیمه گر این بیمه را مقایسه و فورا بهترین بیمه شخص ثالث مورد نظر خود را خریداری کنید.

  1. توقیف

در صورتی که خودروی شما توسط پلیس توقیف شده باشد و مجبور باشید بیمه نامه خود را برای خروج از پارکینگ ارائه کنید.

  1. تمدید

همانطور که می دانید باید بیمه نامه ی خود را سالانه تمدید کنید و در صورت فراموشی تمدید به ازای دیرکرد هر روز، جریمه خواهید شد. در این مواقع اگر در ساعتی از شبانه روز برای مثال ساعت 10 شب به یاد می آورید بیمه شخص ثالث خود را تمدید نکردید؛ در این شرایط شما نیاز به تمدید فوری بیمه نامه خود دارید اما چگونه؟

راه تمدید فوری بیمه نامه؛ خرید آنلاین بیمه

در مواقع ضروری نمی توان به نمایندگی های بیمه مراجعه کرد و یا فرصت مقایسه شرکت ها را نخواهید داشت. در این صورت باید از طریق سایت های مقایسه و فروش انلاین بیمه اقدام به خرید بیمه کنید.

یکی از سایت های معتبر بیمه مرکزی سایت بیمه سل است که  از این طریق می توانید در هر ساعت از شبانه روز به سایت مراجعه کنید و با ورود اطلاعات وسیله نقلیه خود در لحظه نرخ تمامی شرکت های بیمه را مقایسه و مناسب ترین بیمه را انتخاب و خریداری کنید.

 مزیت های خرید فوری بیمه از سایت های فروش آنلاین بیمه

  1. صرفه جویی در زمان و انرژی
  2. خرید و صدور فوری بیمه نامه
  3. امکان مقایسه نرخ شرکت های بیمه
  4. مشاوره رایگان
  5. صرفه جویی در زمان و انرژی

 در موارد فوری مهم ترین عامل تعیین کننده خرید بیمه وقت است، یعنی شما باید در کمترین زمان نسبت به خرید و یا تمدید بیمه نامه خود اقدام کنید. در صورتی هم که خرید بیمه برای شما فوری نباشد باید انرژی و زمان زیادی را صرف تماس با بیمه های مختلف کنید تا نرخ ها را مقایسه کنید. در صورتی که راحت ترین راه این است که با مراجعه به سایت بیمه سل و تنها با ورود اطلاعات وسیله نقلیه خود نرخ های شرکت بیمه را در لحظه مقایسه کنید و بهترین بیمه خود را پس از انتخاب خریداری کنید.

  1. خرید و صدور فوری بیمه نامه

از مزایای مهم خرید آنلاین بیمه میتوان به صدور فوری آن اشاره کرد. شما پس از ثبت سفارش خود نهایتا تا 3 ساعت بعد میتوانید فایل بیمه نامه خود را در داشبورد پنل خود مشاهده کنید.

  1. امکان مقایسه نرخ شرکت های بیمه

پیش زمینه یک انتخاب خوب، آگاهی و سنجش قبل از خرید است. سامانه فروش آنلاین بیمه سل این امکان را به شما می دهد تا از طریق بلاگ بیمه سل اطلاعات هر بیمه را مطالعه و با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام کنید.

  1. مشاوره رایگان

برای مشاوره رایگان درباره خرید فوری بیمه کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و از طریق اینستاگرام بیمه سل سوال های خود را در تمام زمینه های خرید آنلاین بیمه از طریق بیمه سل بپرسید.

در صورتی که شما زمان مطالعه مطالب بلاگ را نداشته باشید کافیست با بیمه سل تماس برقرار کنید تا کارشناسان بیمه سل رایگان در تمامی شاخه های بیمه شما را راهنمایی کنند.

آیا میتوان این بیمه را آفلاین هم خریداری کرد؟

بله، کافیست با بیمه سل تماس بگیرید کارشناسان بیمه سل اطلاعات مورد نیاز را دریافت و برای شما در لحظه نرخ گیری و ارسال می کنند شما میتوانید تلفنی بیمه خود را رزرو و نسبت به خرید اقدام کنید.