تاریخ امروز:۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمه مسافرتی جام جهانی قطر 2022

Rate this post

بیمه مسافرتی جام جهانی

 

جام جهانی 2022 قطر

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین جام جهانی است که از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در کشور قطر برگزار خواهد شد. این اولین باری خواهد بود که کشوری عربی از خاورمیانه میزبانی این مسابقات را برعهده خواهد داشت.

در این مقاله به بیمه سل همراه باشید تا از جزئیات خرید بلیط، قیمت ها و بیمه های ضروری جام جهانی 2022 قطر اطلاع پیدا کنید.

در این روزها بسیاری از افراد به دنبال تهیه بلیط و آگاهی از طریقه سفر به قطر هستند اما باید دانست ظرفیت ورزشگاه الخلیفه چقدر است و سهمیه ایران  چند نفر در نظر گرفته شده است؟

ظرفیت صندلی های موجود در ورزشگاه الخلیفه 45416 نفر است اما این ورزشگاه به هر تیم بسته به شرایط و نسبت به هر بازی ظرفیت اعلام می کند باید گفت برای بازی انگلستان و ایران ظرفیت اعلام شده به ایران 2500 صندلی می باشد.

ممکن است با برد در هر بازی این صندلی ها اضافه شود.

بلیط های جام جهانی 2022

بلیط های فیفا به دو دسته بلیط های عمومی و ویژه تقسیم می شود:

بلیط های عمومی فیفا شامل 4 کتگوری می شود:

بلیط جام جهانی 2022 قطر کتگوری اول

این کتگوری گران قیمت ترین بلیط عمومی محسوب می شود، این بلیط شامل صندلی های وسط دو طرف باشگاه می شود.

علت گران بودن این بلیط زاویه دید مناسب برای بازی است و قیمت این بلیط 800 ریال معادل 220 دلار و به پول ایران تقریبا 6 میلیون تومان است.

بلیط جام جهانی 2022 قطر کتگوری دوم

بلیط کتگوری دوم برای تمام ملیت ها آزاد است و صندلی های این بلیط در زاویه های کنج چهار گانه قرار دارد و نسبت به کتگوری اول قیمت پایین تری دارد.

قیمت این بلیط 600 ریال معادل 165 دلار و به پول ایران تقریبا 4.5 میلیون تومان می باشد.

بلیط جام جهانی قطر 2022 کتگوری سوم

بلیط های کتگوری سوم شرایطی همانند کتگوری دوم دارد اما با قیمت ارزان تر و صندلی های پشت هر دروازه را شامل می شود.

قیمت این بلیط 250 ریال معادل 70 دلار و به پول ایران تقریبا 2 میلیون تومان می باشد.

بلیط جام جهانی قطر 2022 کتگوری چهارم

این دسته از کتگوری مخصوص شهروندان قطر است.

قطرصندلی های پشت ورزشگاه در ردیف بالایی را برای شهروندان خود در نظر گرفته است. اگرچه این بلیط ها برای ایرانیان عرضه نمی شود اما اگر در دسته کسانی باشید که تابعیت قطر را دارند می توانید این دسته از بلیط را رزرو کنید. قیمت این بلیط 40 ریال معادل 11 دلار و به پول ایران تقریبا 300 هزار تومان می باشد.

در نظر داشته باشید با ثبت نام شما در لیست شرکت کنندگان در قرعه کشی شرکت در جام جهانی شرکت خواهید کرد.

بلیط های ویژه مهمان نوازی فیفا

بلیط هایی بدون قرعه کشی در سایت فیفا وجود دارد، خرید این بلیط ها با انتخاب پکیج صورت می گیرد و قیمت های هرپکیج بسته به نوع خدمات و سطح آن متفاوت است اما قیمت های آن بسیار بالاست و برای افراد خاص در نظر گرفته شده است.

 

بیمه مسافرتی جام جهانی قطر چیست؟

پس از تهیه بلیط باید حتما نسبت به خرید بیمه مسافرتی اقدام کنید، بیمه مسافرتی قطر برای تمام حوادثی است که ممکن است در سفر رخ دهد، مثل دندان درد، تصادف، گم شدن پاسپورت یا چمدان، کنسل شدن پرواز و……

پوشش های بیمه مسافرتی چیست؟

بیمه مسافرتی که برای جام جهانی2022 در قطر تهیه می کنید موارد زیر را پوشش می دهد:

  • هزینه های پزشکی و دندانپزشکی
  • هزینه های تحویل دارو در شرایط اضطرار
  • در صورتی که خدایی نکرده بیمه گذار فوت شود هزینه های بازگرداندن جسد به کشور پرداخت می شود.
  • در صورتی که خدایی نکرده یکی از اقوام بیمه گذار فوت شود هزینه های بازگرداندن جسد به کشور پرداخت می شود.
  • انتقال یکی از اعضای درجه یک خانواده در شرایط اضطرار
  • پرداخت هزینه های ناشی از مسائل حقوقی بیمه گذار
  • در صورتی که پول فرد سرقت شود اگر مبلغی را به صورت چک یا نقد به شرکت بیمه گر داده باشد مبلغ به دست بیمه گذار خواهد رسید
  • خسارت های ناشی از تاخیر پرواز
  • خسارت های ناشی از گم شدن مدارک و یا چمدان

سقف تعهدات پوشش های بیمه مسافرتی قطر چقدر است؟

سقف بیمه مسافرتی اصولا بسیار متنوع و متفاوت است اما اگر بخواهیم به صورت کلی و میانگین را در نظر بگیریم پوشش بیمه مسافرتی قطر در تعهدات پزشکی سقف های 10 هزار، 30 هزار،50 هزار و 60 هزار یورویی ارائه می کنند.

تعهدات گم شدن چمدان هم از 200 دلار تا 800 دلار متفاوت است.

بیمه مسافرتی جام جهانی

بهترین  و مناسب ترین بیمه مسافرتی قطر 2022 کدام بیمه است؟

بهترین بیمه درمان مسافرتی را شما خود می توانید با انتخاب پوشش های مورد نظر خود انتخاب کنید

مهم ترین مزیت بیمه مسافرتی این است که شما خود می توانید سقف پوشش های بیمه مسافرتی را انتخاب کنید و پیشنهاد ما این است هرچه زمان بیشتری قصد اقامت دارید سقف پوشش بالاتری را انتخاب کنید تا خدایی نکرده در صورت وقوع حادثه از بابت جبران آن نگرانی نداشته باشید.

شرکت بیمه ملت با پوشش های پزشکی در سقف های مختلف و هم چنین پوشش کرونا با پشتیبانی عالی در دسته بهترین شرکت بیمه گر ارائه دهنده بیمه مسافرتی قرار دارد.

حق بیمه بیمه مسافرتی جام جهانی قطر 2022 در بیمه ملت برای مدت 14 روز برای رده سنی تقریبی 20 تا 40 سال با سقف متوسط 30 هزار یورو درمانی حدودا 90 هزار تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت جزئیات کامل بیمه مسافرتی جام جهانی قطر بیمه ملت و هم چنین دریافت تخفیف از بیمه سل از طریق سایت با کارشناسان بیمه سل تماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان بیمه مسافرتی شما را برای شروع سفر لذت بخش به قطر صادر کنند.

طریقه محاسبه قیمت بیمه مسافرتی قطر 2022 به چه صورت است؟

 

سه عامل اصلی قیمت بیمه مسافرتی را تعیین می کنند:

  • سن مسافر
  • مدت سفر
  • مقصد سفر

هرچه سن و مدت سفر بیمه گذار بیشتر باشد حق بیمه بیشتری باید پرداخت کند اگر هم بیمه گذار چندین مقصد داشته باشد قطعا حق بیمه بیشتری باید بپردازد.

سقف تعهدات انتخاب شده توسط بیمه گذار نیز حائز اهمیت است برای مثال اگر بیمه گذار برای بیمه مسافرتی قطر 14 روز اقامت داشته باشد و سقف پوشش ها را 10 هزار یورو انتخاب کند حدود 80 تا 90 هزار تومان بسته به شرایط بیمه گذار باید حق بیمه پرداخت شود.

اگر سقف پوشش ها را برای بیمه مسافرتی قطر حدود 50 هزار یورو انتخاب کنیم حق بیمه ی آن برای 10 الی 14 روز اقامت تقریبا 600 هزار تومان می شود.

اعتبار بیمه مسافرتی چند روز است؟

چند نکته برای اعتبار بیمه مسافرتی وجود دارد:

هر شرکت بیمه مدت مشخصی را تعیین می کند تا پس از صدور بیمه مسافرتی از کشور خارج شوید : این مدت زمان برای خروج در بعضی از شرکت های بیمه شش ماه و در بعضی دیگر شرکت های بیمه یکسال می باشد.

تاریخ شروع بیمه نامه از زمان خروج از کشور و با خوردن مهر خروج بر روی گذرنامه آغاز می شود اصولا بیمه نامه های مسافرتی تا 92 روز متوالی دارای اعتبار هستند.

تاریخ و جدول بازی های ایران در جام جهانی 2022 قطر

تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 با کشور های انگلیس، آمریکا و یا یکی از کشورهای ولز، اسکاتلند و یا اکرایم که برنده مسابقه پلی اف شوند همگروه شده است.

خرید بیمه مسافرتی جام جهانی قطر 2022 از سایت بیمه سل

خرید بیمه مسافرتی نیاز به آگاهی وشناخت کافی از شرایط بیمه نامه دارد:

بهترین راه برای خرید بیمه مسافرتی قطر 2022 که با صرف زمان کم و آگاهی انجام شود خرید آنلاین بیمه از طریق سایت بیمه سل است چرا که هم از طریق بلاگ بیمه سل و هم از طریق تماس با کارشناسان بیمه سل می توانید با آگاهی کامل و به صورت آنلاین نرخ های بیمه مسافرتی را مقایسه کنید و بیمه نامه مرود نظر خود را آنلاین سفارش دهید.

مشاوره رایگان بیمه

 

اشتراک‌گذاری