تاریخ امروز:۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
بیمه تولد

آشنایی کامل با بیمه درمان های ناباروری

Rate this post

بیمه تولد و بیمه درمان های ناباروری از انواع بیمه های تکمیلی خانواده است که خدمات شایانی برای مشتریان به همراه دارند. هر یک از این بیمه ها هزینه های مربوط به تولد و درمان ناباروری را تا سقف تعیین شده پرداخت می کنند.

شما می توانید با استفاده از یک بیمه تولد مناسب، هزینه های مربوط به این مشکلات را تا حد زیادی کاهش دهید. زوج های بسیاری پس از اقدام برای بارداری، با چنین مشکلاتی رو به رو می شوند که باید مراحل درمانی بسیاری را برای بهبود این بیماری ها بگذرانند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بیمه تولد با بیمه سل همراه ما باشید.

بیمه درمان های ناباروری چیست؟

بیمه درمان های ناباروری کلیه هزینه های مربوط به این مراحل را تحت پوشش قرار می دهد. بیمه تولد توسط شرکت های بیمه معتبر ارائه می شود. با استفاده از خدمات بیمه درمان های ناباروری، برخی از مراحل درمانی به صورت رایگان برای شما انجام می شوند و بخش هایی از این مراحل با هزینه های کم تر به انجام می رسند.

بیمه تولد فرزند شما، هزینه های مربوط به بیمارستان، زایمان، هزینه های جاری در خرید دارو، دستگاه های مربوط به پس از تولد کودک و … را پوشش می دهد و افراد را در پرداخت این هزینه ها حمایت می کند.

بیمه درمان های ناباروری نیز شامل هزینه های مربوط به آی وی اف می شود که یک فرآیند درمانی برای بهبود ناباروری در زوج ها است. بیمه تولد انواع مختلفی دارد و برای بهره وری از مزایای این بیمه باید از روش های به خصوصی استفاده می شود. هر بیمه درمان های ناباروری با هزینه های خاص خود ارائه می شود.

روش های دریافت بیمه درمان های ناباروری و مشکلات تحت پوشش این بیمه

بیمه تولد در ادامه بیمه تکمیلی شما دریافت می شود. برای دریافت این بیمه ها باید ابتدا بیمه تکمیلی داشته باشید و این بیمه شما از اعتبار کافی برخوردار باشد. این نوع از بیمه به عنوان یک بیمه نامه مستقل ارائه نمی شود و استفاده از خدمات آن مشروط به داشتن یک بیمه تکمیلی و درمانی است.

بیمه درمان های ناباروری در بین شرکت های بیمه پایه، مانند تامین اجتماعی و سلامت، به خوبی پوشش داده نمی شود و هزینه های کافی برای انجام عمل ها و فرآیند های درمانی ناباروری در نظر گرفته نشده است. به همین خاطر برخورداری از یک بیمه تولد یا بیمه درمان های ناباروری بسیار اهمیت دارد.

در صورتی که تحت پوشش یک بیمه تولد مناسب نباشید، پرداخت هزینه های تولد فرزندتان ناممکن خواهد بود! به ویژه اگر سطح درآمد شما متوسط باشد.

بیمه درمان های ناباروری و مشکلات نازایی، مشکلات متعددی را پوشش می دهد. GIFT، ZIFT، IUI   از مهم ترین عمل های جراحی در راستای درمان نازایی است که یک بیمه تولد یا بیمه درمان های ناباروری که به صورت غیر مستقل دریافت می شود، هزینه این عملیات های طبی و درمانی را پوشش می دهد. همچنین سقف تعهدات انواع بیمه تولد نیز معقولانه است.

این روز ها هزینه های رفع مشکلات ناباروری به ویژه در مراحل میکرواینجکشن بسیار بالا است و استفاده از  بیمه درمان های ناباروری بسیار ضروری شده است.

بیمه درمان های ناباروری

روش های درمانی ناباروری تحت پوشش بیمه درمان های ناباروری

بیمه تولد و بیمه درمان های ناباروری، روش هایی را پوشش می دهند که در آن، اسپرم و تخمک ها به صورت طبیعی امکان لقاح دارند و در داخل رحم مادر قرار می گیرند. این روش های درمانی، گاه با عمل های جراحی همراه می شوند که بسیار هزینه بر هستند.

بیمه تولد برای انجام روش درمانی GIFT به کار می رود که در آن سلول های جنسی را به لوله رحم منتقل می کنند. این روش یکی از روش های مهم رفع ناباروری است که تحت پوشش  بیمه درمان های ناباروری نیز قرار می گیرد.

بیمه تولد و انواع بیمه درمان های ناباروری روش های درمانی ZIFT را نیز پوشش می دهند. در این روش، درمان نازایی با استفاده از انتقال رویان به لوله رحمی انجام می شود. در این روش اسپرم ها به صورت آزمایشگاهی بارور می شوند و به رحم منتقل می شوند.

بیمه تولد شامل مرحله IUI نیز می شود و این بیمه درمان های ناباروری عمل های درمانی کم هزینه تر را نیز پوشش می دهد. IUI هزینه پایین تری نسبت به عمل های جراحی دیگر دارد. بیمه تولد مزایای بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

شما با استفاده از یک بیمه درمان های ناباروری مناسب، هزینه های مربوط به عمل های باروری خود را به صورت اقساط از پیش پرداخت می کنید و در زمان بروز مشکل در این زمینه از این بیمه های درمانی استفاده می کنید!

 

بیمه درمان های ناباروری

شرایط و استثنائات بیمه درمان های ناباروری

بیمه تولد و انواع بیمه درمان های ناباروری شرایط خاص خود را دارند که باید پیش از خرید بیمه از این موارد مطلع شوید و آن ها را به خوبی بررسی کنید.

هر یک از انواع بیمه تولد و بیمه درمان های ناباروری هزینه های بیمارستانی و پاراکلینیکی را پوشش می دهند و در این زمینه ها خدمت رسانی می کنند. شما می توانید بیمه تولد را برای 3000 مرکز درمانی استفاده کنید.

 بیمه درمان های ناباروری نیز در اکثر شهر ها و مراکز بیمارستانی موجود در کشور قابل استفاده است. برخی از بیمه ها پس از انجام چکاپ های اولیه، آزمایشات مربوط به اثبات ناباروری و… خدمات مربوطه ارائه می شوند. اما برخی از بیمه ها نیز بدون این موارد، هزینه های مربوطه را تا سقف تعهدات پوشش می دهند.

استثنائاتی نیز در این زمینه وجود دارند که از جمله آن ها می توان به عدم پرداخت حق بیمه به افراد در شرایط خاص اشاره کرد. در صورتی که ناباروری در افراد به دلیل استفاده از مواد رادیواکتیو ایجاد شده باشد، بیمه هزینه های مربوطه را تقبل نخواهد کرد. همچنین اگر فرد بیمه شده در اثر عناصر هسته ای و جنگی باروری خود را از دست داده باشد، تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت.

بیمه درمان های ناباروری

همه چیز درباره بیمه تولد

بیمه تولد در واقع بیمه جبرانی هزینه های ناباروری است که توسط شرکت های بیمه پرداخت می شود. این نوع از بیمه برای پرداخت هزینه های جانبی ناباروری مناسب می باشد.

بیمه درمان های ناباروری شرایط به خصوصی دارد که باید حتما بررسی شوند. بیمه تولد به کسانی اختصاص داده می شود که ازدواج آن ها در دفترخانه های رسمی کشور ما ثبت شده باشد و مدتی از زمان ازدواج آن ها گذشته باشد. همچنین هزینه های بیمه درمان های ناباروری در یک دوره انتظار پرداخت می شوند. این هزینه ها به مدت یک سال پس از تاریخ ازدواج زوج های جوان پرداخت می شود.

این بیمه ها در صورتی به افراد تعلق می گیرد، که یک سال از دارو های جلوگیری استفاده نکرده باشند و با وجود مقاربت پس از یک سال بچه دار نشده اند. بیمه گذاران باید پس از خرید بیمه، هزینه های مربوط به آن را به صورت ماهانه پرداخت کنند. همچنین افراد برای استفاده از خدمات این قبیل بیمه ها، باید حتما فقط یک بار ازدواج کرده باشند و به کسانی که در ازدواج دوم یا سوم خود دچار مشکل ناباروری شده اند، بیمه های مربوط به تولید تعلق نمی گیرد.

هزینه های مربوط به بستری سرپایی و معمولی در این بیمه ها پرداخت می شود و پوشش داده می شوند. همچنین هزینه دارو های مربوط به ناباروری که اغلب بسیار گران قیمت هستند، توسط این دفاتر بیمه به خوبی پرداخت خواهند شد.

بیمه درمان های ناباروری

موارد مهم قبل از خرید بیمه درمان های ناباروری

بیمه تولد در مواردی که افراد به دلیل هزینه های بالای درمان ناباروری، درمان خود را ادامه نمی دهند، کاربرد دارد! اگر در چنین شرایطی از این بیمه ها استفاده کنید، فرایند درمان شما هرگز متوقف نخواهد شد و مسائل مالی سد راه شما نمی شوند.

بیمه درمان های ناباروری در کشور ما انواع مختلفی دارند و شایسته است که پیش از خرید این بیمه ها، در رابطه با هر یک از انواع آن ها اطلاعاتی به دست آورید.

برای مشاوره رایگان درباره بیمه درمان های ناباروری کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و از طریق اینستاگرام بیمه سل سوال های خود را در تمام زمینه های این بیمه از طریق بیمه سل بپرسید.

 بیمه تولد انواع هزینه های سونوگرافی، هزینه های بستری، هزینه انجام آزمایشات مختلف، هزینه های جاری در ویزیت پزشک و انجام معاینات پزشکی و… را پوشش می دهد. در حین خرید باید به موارد مهمی که هر یک از این بیمه ها پوشش می دهند، دقت داشته باشید.

بیمه درمان های ناباروری از مهم ترین و کاربردی ترین انواع بیمه هستند که باید در حین خرید آن ها به شرکت ارائه دهنده بیمه دقت داشته باشید. انواع بیمه تولد برای افراد 40 سال به پایین کارایی دارد و کسانی که سن بیشتری داشته باشند، شامل دریافت این بیمه ها نمی شوند. پس در حین خرید هر یک از بیمه درمان های ناباروری به شرایط سنی خود دقت کنید و سن خود را با سنینی که شرکت بیمه مربوطه پوشش می دهد مقایسه کنید.

بیمه تولد، پس از درمان نازایی، کلیه هزینه های مربوط به زایمان را نیز تقبل می کند. انواع بیمه درمان های ناباروری هم برای آقایان و هم برای خانم ها کاربرد دارند. بیمه تولد به کسانی که در حین دریافت بیمه، سلامتی کامل دارند، تعلق می گیرد. بیمه درمان های ناباروری در صورتی به شما تعلق می گیرد که در حین خرید بیمه باردار نباشید! در غیر این صورت این بیمه برای شما کاربردی نخواهد داشت.