تاریخ امروز:۱۰ فروردین ۱۴۰۳
بیمه شخص ثالث اقساطی

بیمه شخص ثالث اقساطی

Rate this post

بیمه شخص ثالث اقساطی

بیمه شخص ثالث از مهم ترین شاخه های بیمه محسوب می شود. این بیمه در کشور ایران به صورت اجباری صادر میشود چرا که از اهمیت بالایی برخوردار است. بیمه شخص ثالث قراردادی است که بین مالک خودرو یعنی بیمه گزار و بیمه یا همان بیمه گر منعقد می شود و به موجب پرداخت حق بیمه توسط بیمه گزار، بیمه گر متعهد می شود مسئولیت جبران خسارت ناشی از حوادث با وسیله نقلیه که به موجب آن خسارات جانی و مالی به بار آمده باشد را بپذیرد.

اجباری بودن بیمه شخص ثالث باعث شده است کمتر کسی از خرید این بیمه خودداری کند، چرا که در صورت شناسایی وسایل نقلیه ای که این بیمه را ندارند، پلیس خودرو را به پارکینگ انتقال می دهد و هم چنین امکان خرید و فروش وسیله نقلیه بدون بیمه شخص ثالث وجود ندارد.

خرید بیمه شخص ثالث اقساطی

نرخ بیمه شخص ثالث برای انواع وسایل نقلیه متفاوت است، چرا که هر نوع وسیله نقلیه ریسک بیمه متفاوتی دارد. مواردی که بر حق بیمه شخص ثالث اثر می گذارد شامل نوع وسیله نقلیه، سال ساخت و در صورتی که خودروی صفر نباشد میزان خسارت از شرکت قبلی را در نظر می گیرند و طبق جدول مشخص حق بیمه محاسبه می شود.

بیمه شخص ثالث اقساطی

حق بیمه شخص ثالث

حق بیمه شخص ثالث برای یکسال تعیین می شود و شاید پرداخت یکجای آن برای شما سخت باشد؛ به همین علت بیمه سل خرید بیمه شخص ثالث اقساطی را به شما پیشنهاد می کند.

شرکت های بیمه گر بیمه شخص ثالث اقساطی

اصولا تمامی شرکت های بیمه مثل بیمه ایران، بیمه ملت، بیمه دانا، بیمه سامان و دیگر شرکت ها، بیمه شخص ثالث اقساطی را صادر میکنند اما با شرایط خاص!

اصول خرید بیمه شخص ثالث اقساطی

  1. ارائه چک ضمانت

به مبلغ کل حق بیمه، بیمه گذار برای ضمانت پرداخت اقساط بیمه شخص ثالث خود باید چک ضمانت ارائه دهد تا در صورت عدم توانایی پرداخت، شرکت بیمه گر از بابت پرداخت بقیه حق بیمه آسوده خاطر باشد.

البته اصولا در صورت عدم پرداخت بیمه گذار، شرکت بیمه نسبت به فسخ قرارداد بیمه اقدام می کند و ابطال صورت می گیرد.

  1. مشخص کردن تاریخ پرداخت اقساط

در بیمه نامه، تاریخ پرداخت اقساط مشخص می شود و باید قبل از سررسید هر قسط را پرداخت و رسید آن را برای نماینده بیمه خود ارسال کنید.

به تازگی بعضی از شرکت های بیمه برای صدور بیمه نامه اقساطی شخص ثالث، بیمه گذار را ملزم به افتتاح حساب در بانک خاصی می کنند. البته شرایط بهتری برای پرداخت اقساط بیمه ارائه می دهند.

برای مشاوره رایگان درباره بیمه شخص ثالث اقساطی کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و از طریق اینستاگرام بیمه سل سوال های خود را در تمام زمینه های این بیمه از طریق بیمه سل بپرسید.

طرح صدور بیمه اقساطی شخص ثالث دانا

پیشنهاد بیمه سل به شما بیمه شخص ثالث اقساطی داناست چرا که با خرید بیمه شخص ثالث اقساطی دانا، نیاز به پیش پرداخت ندارید و هیچ سودی به مبلغ حق بیمه اضافه نمی شود. تنها یک فقره چک به مبلغ کل بیمه نامه در وجه بانک قرض الحسنه مهر ایران توسط شرکت بیمه دانا دریافت می شود.

توجه داشته باشید برای خرید بیمه شخص ثالث اقساطی بیمه دانا، باید در بانک قرض الحسنه مهر ایران حساب بانکی داشته باشید.

پس از ارائه چک ضمانت بیمه نامه شما صادر می شود. اقساط بیمه دانا 12 ماهه می باشد و از این نظر خیلی به صرفه است. یعنی شما حق بیمه کلی را بر 12 تقسیم و طی یکسال به حساب دانا واریز می کنید. در پایان سال نیز می توانید این بیمه را مجددا به صورت اقساط از طریق شرکت بیمه و یا شرکت بیمه گر دیگری تهیه نمایید.

مزایا خرید بیمه شخص ثالث اقساطی

  1. مدیریت مالی هزینه ها

اگر برای هزینه های زندگی خود برنامه ریزی دارید، خرید اقساطی از بهترین روش های ممکن است. زیرا شما به جای ایجاد فشار مالی زیاد به زندگی خود آن را تقسیم بندی کرده اید و طی مدت زمان طولانی تری پرداخت خواهید کرد.

  1. برنامه ریزی پرداختی ها

پس از تعیین مبلغ بیمه نامه و تاریخ اقساط می توانید برنامه ریزی کنید تا مبلغ هر قسط را در چه تاریخی و چگونه فراهم کنید تا به موقع پرداخت نمایید.

نحوه سفارش بیمه شخص ثالث اقساطی

شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های بیمه هر منطقه، نسبت به خرید بیمه شخص ثالث اقساطی اقدام کنید؛ اما این عمل مستلزم این است که تایم زیادی را صرف خرید یک بیمه نامه کنید.

راه بهتر، سریع تر و آسان تر سفارش آنلاین بیمه شخص ثالث اقساطی در کمتر از 5 دقیقه است. برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث اقساطی کافیست وارد سایت معتبر مقایسه و خرید آنلاین بیمه سل شوید، آیکون خرید بیمه شخص ثالث را انتخاب نمایید اطلاعات اولیه وسیله نقلیه خود نظیر نوع وسیله نقلیه، سال ساخت، بیمه گر قبلی و … را وارد کنید. سپس در لحظه نرخ شرکت های بیمه را مشاهده می کنید و هر بیمه ای که طرح اقساطی هم داشته باشد نمایش داده می شود.

پس از بررسی بهترین بیمه شخص ثالث اقساطی آن را سفارش می دهید و بیمه سل با هماهنگی های لازم، چک را از شما دریافت و به شرکت بیمه گر ارجاع می دهد.

مزایا خرید بیمه شخص ثالث اقساطی آنلاین از بیمه سل

1) صرفه جویی در زمان

برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث اقساطی نیاز نیست زمان زیادی را صرف تماس با شرکت های مختلف بیمه و دریافت نرخ و نوع اقساط آنها کنید کافیست از طریق سایت بیمه سل تمامی شرکت ها را در لحظه و با نرخ ارائه شده مقایسه کنید.

2) 24 ساعته بودن خدمات و صدور بیمه نامه در سایت

مهم ترین مزیت خرید آنلاین بیمه شخص ثالث اقساطی از سایت بیمه سل این است که این سایت به صورت 24 ساعته فعال است و شما حتما نیاز نیست در تایم اداری به این سایت مراجعه کنید و در هر زمان که بخواهید می توانید از این سایت مشاوره دریافت کنید.

3) عدم نیاز به مراجعه حضوری

در خرید آنلاین بیمه شخص ثالث اقساطی نیاز به هیچ مراجعه حضوری نیست و در صورت نیاز به ارسال چک این مرحله از طریق پیک صورت می گیرد.

4) پشتیبانی آنلاین

قسمت چت آنلاین در صفحه اصلی سایت بیمه سل فعال است تا در صورتی که شرایط تماس با بیمه سل را ندارید از طریق چت آنلاین با کارشناسان بیمه سل به صورت آنلاین چت کنید و مشاوره و راهنمایی دریافت کنید.

5) مشاوره رایگان

برای خرید بیمه شخص ثالث اقساطی و یا هر شاخه دیگر بیمه، می توانید از طریق بلاگ بیمه سل اطلاعات در یافت کنید. اما اگر زمان کافی برای این کار را ندارید با بیمه سل تماس بگیرید تا کارشناسان بیمه سوالات شما را به صورت رایگان پاسخ دهند.

6) ثبت و پیگیری خرید و شکایات

هر گونه مشکل در روند خرید و پرداخت و صدور بیمه نامه برای شما اتفاق بی افتد، به طور کامل رصد و تماما پیگیری خواهد شد تا تجربه خوبی را از خرید آنلاین تجربه کنید.