تاریخ امروز:۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیمه های گروهی با تخفیف

Rate this post

بیمه های گروهی با تخفیف

برای اینکه بدانیم چگونه می توان از تخفیف خرید بیمه های گروهی استفاده کرد ابتدا باید دانست بیمه گروهی چیست و چه بیمه هایی به صورت گروهی قابل ارائه است، سپس شرایط تخفیف نرخ بیمه های گروهی را بررسی کرد، صنعت بیمه شاخه های زیاد و پراهمیتی دارد اما صدور تمام آنها به صورت گروهی و با یک نرخ ثابت ممکن نخواهد بود، مگر با شرایطی خاص.

چه بیمه هایی به صورت گروهی صادر می شود؟

بیمه درمان تکمیلی گروهی

بیمه عمر و حوادث گروهی

بیمه ی خودرو های صفر کیلومتر با شرایط یکسان و گروهی

سه دسته اصلی بیمه که به صورت گروهی صادر می شود موارد ذکر شده در بالاست که به توضیح هر یک می پردازیم:

بیمه درمان تکمیلی گروهی

این بیمه هم به صورت انفرادی هم به صورت گروهی صادر می شود، اصولا سازمان ها و شرکت ها پرسنل و افراد تحت تکفل آنها را به صورت گروهی بیمه می کنند این بیمه را در صورتی می توان به صورت گروهی صادر کرد که حق بیمه افراد بالای 70 سال با درصد بیشتری پرداخت شود.

 

بیمه عمر و حوادث گروهی

بیمه عمر و حوادث هم برای کسب و کارهایی مناسب است که کارکنان دچار یک نوع ریسک همسان و شرایط نزدیک به هم دارند برای مثال کارگران ساختمانی در معرض یک نوع خطر هستند مثلا سقوط مصالح.

اصولا این افراد آقا هستند و در یک رنج سنی نیز هستند اگر از نظر سلامت جسمانی به آنها دقت کنیم می توان گفت به علت سبک کاری یکسان بیماری های یکسانی هم دارند، پا درد، از دست دادن غضروف زانو

بیمه ی خودرو های صفر کیلومتر با شرایط یکسان و گروهی

خودروهای صفر کیلومتری که دارای یک نوع سلیندر و در یک سال و تاریخ مشخص تولید شده باشند نیز به علت اینکه هنوز خسارت ندیده و استفاده نشده اند نیز می توان به صورت گروهی بیمه کرد.

بیمه های گروهی با تخفیف

مثلا 1000خودروی 206 تیپ 2 که در فروردین سال 1401 تولید شده اند و در صف فروش هستند را می توان از طریق شرکت تولید کننده به صورت یکجا بیمه بدنه کرد.

دسته ی دیگری از بیمه ها هستند که محدودیت های بیشتری برای صدور آنها به صورت گروهی وجود دارد:

مثلا بیمه مسافرتی گروهی

اگر مقصد شما و مدت زمانی که در سفر هستید یکی باشد و پوشش های یکسانی را درخواست کرده باشید این بیمه به صورت گروهی نیز قابل صدور است اما گاهی ممکن است مدت زمانی که در سفر هستید و یا پوشش هایی که به آن نیاز دارید با سایر افراد متفاوت باشد در این حالت است که باید نسبت به خرید بیمه مسافرتی انفرادی اقدام کنید.

بیمه آتش سوزی گروهی

سوله های شهرک های صنعتی را می توان به صورت یکجا و گروهی بیمه کرد، اگر سال ساخت، متراژ و پوشش های یکسانی را درخواست کرده باشند به صورت کامل با یک نرخ نیز قابل ارائه است.

بیمه مسئولیت پزشکان گروهی

پزشکان عزیز کشورمان همواره با فداکاری به مردم خدمت می کنند و با دانشی که دارند جان هزاران انسان را نجات داده اند

اما در موارد نادری ممکن است یک اشتباه باعث نقص عضو و یا مرگ یک انسان شود به همین علت صنعت بیمه شاخه ای از بیمه را به این عزیزان اختصاص داده است تا در صورتی که اتفاقی خدایی نکرده رخ داد مسئولیت پرداخت غرامت بر عهده شرکت بیمه گر باشد، این دسته از بیمه نیز در صورتی که با پوشش های یکسان و برای دکتر هایی با تخصص یکسان باشند قابل اجرا و صدور است.

بیمه آسانسور گروهی

فرض کنید یک مجموعه تجاری بزرگ با آسانسورهایی با شرایط یکسان شامل ( ظرفیت آسانسور، تعداد طبقات و … ) قصد دارد آسانسورهای خود را بیمه کند، در این صورت است که می توان برای آسانسور های آن مجموعه بیمه نامه ای با نرخ یکسان صادر کرد.

تخفیف بیمه های گروهی

اصولا بیمه های گروهی نرخ بهتری نسبت به بیمه های انفرادی دارند، در واقع می توان گفت خرید بیمه های گروهی نوعی از خرید بیمه با تخفیف است، چرا که شرکت بیمه گر با افزایش تعداد مورد بیمه حق بیمه به نسبت کمتری را اعلام می کند.

بیمه های گروهی با تخفیف2

مزیت خرید بیمه های گروهی

  • تخفیف بیشتر

همانطور که گفته شد با خرید بیمه های گروهی حق بیمه کمتری پرداخت خواهید کرد این پرداخت کمتر حق بیمه خود به نوعی تخفیف محسوب می شود.

  • خدمات و پوشش های بهتر

خدمات و پوشش های بیشتر و بهتری در بیمه های گروهی قابل ارائه است.

  • افزایش سقف تعهدات به نسبت به بیمه های انفرادی

هر پوشش داری یک سقف تعهد است برای مثال در پوشش دندانپزشکی بیمه درمان تکمیلی انفرادی تا سقف 2 میلیون تومان توسط بیمه پرداخت می شود و برای همین پوشش در بیمه درمان تکمیلی گروهی تا سقف 6 میلیون تومان هم توسط بیمه پرداخت می شود.

خرید بهترین بیمه گروهی

همیشه برای خرید هر نوع کالا و خدماتی سعی می کنیم بهترین آن را تهیه کنیم تا بهترین استفاده را از آن داشته باشیم، برای خرید بیمه گروهی هم همینطور است، البته با دقت بیشتری باید انتخاب شود تا همه ی افراد از خرید آن بیمه نفع ببرند.

برای خرید بهترین بیمه گروهی باید چند روز زمان بگذارید با شرکت های بیمه گفتگو کنید، فرم هر یک را پر کنید و سپس بعد از چند روز پیگیری مداوم بیمه هارا مقایسه و انتخاب کنید.

مهم ترین چیزی که در این مدت از دست دادید زمان شماست!

راهکار خرید بهترین بیمه گروهی

بیمه سل اینجاست تا شما را برای راحت ترین و بهترین بیمه گروهی راهنمایی کند.

کافی است وارد سایت https://bimehcell.com/  شوید و درخواست بیمه مورد نظر گروهی خود را ارسال کنید.

کارشناسان بیمه سل با شما تماس می گیرند و با دریافت اطلاعات شما از تمامی بیمه های معتبر کشور نرخ گیری می کنند و بهترین نرخ و بیمه را به شما پیشنهاد می دهند.

خرید آنلاین بیمه گروهی و مزیت های آن

از مهم ترین مزیت های خرید آنلاین بیمه صرفه جویی در زمان است.

شما با صرف انرژی کمتر می توانید با مشاوره رایگان بهترین بیمه را انتخاب و از خدمات آن استفاده کنید.

ضمنا سامانه فروش آنلاین بیمه سل علاوه بر مشاوره رایگان قبل از خرید مشاوره رایگان و پشتیبانی بعد از خرید هم دارد.

مشاوره رایگان

اشتراک‌گذاری