تاریخ امروز:۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
تهیه بیمه جام جهانی قطر

چگونه و از کجا بیمه مسافرتی جام جهانی قطر را تهیه کنیم؟

Rate this post

حتی افرادی که در دسته عاشقان فوتبال هم جای ندارند این روزها بی‌صبرانه در انتظار رسیدن جام جهانی قطر نشسته‌اند. بازیکنان تیم ملی راهی شده‌اند و همه در انتظار افتخارآفرینی بیش از پیش یوزهای آسیا هستند. افرادی که تمایل داشته باشند بازی‌های جام جهانی قطر را از نزدیک تماشا کنند باید به کشور همسایه سفر کنند. در بسیاری از سفرهای توریستی داشتن بیمه مسافرتی جزو الزامات است. هر فردی پیش از ورود به کشور مقصد باید برای خود بیمه مسافرتی تهیه کند. در صورتی که دوست دارید در مورد بیمه مسافرتی جام جهانی قطر اطلاعات بیشتری داشته باشید، ادامه مطلب قطعا مختص شماست.

تهیه بیمه جام جهانی قطر

جام جهانی 2022 این بار در کشور همسایه

سال‌ها قبل بود که مشخص شد جام جهانی چند دوره بعد قرار است در کشور همسایه ما یعنی قطر برگزار شود. ایرانیان بسیاری برای حضور زنده در این جام جهانی شگفت زده بودند اما متاسفانه با گسترش بیماری منحوس کرونا وهمه گیری این اپیدمی، شور و شادی مردم به تاخیر افتاد. با این حال در این روزها پس از گذر از بیماری جمعی، افراد زیادی در انتظار سفر به قطر هستند. به همین دلیل نیاز است که پیش از سفر و ورود به این کشور که آب و هوایی متفاوت با ایران دارد، مسافران برای خود بیمه مسافرتی تهیه کنند.

جام جهانی قطر از 30 آبان شروع می‌شود و مسافران تنها چند روز فرصت دارند تا بیمه مسافرتی خود را برای این سفر تهیه کنند. بازی مهیج ایران و انگلستان در اولین روز جام جهانی قطر برگزار خواهد شد. این اتفاق تعداد زیادی از عاشقان فوتبال را از شهرهای مختلف به کشور همسایه روانه می‌کند. بیمه‌نامه‌های مسافرتی برای پوشش اتفاقات جام جهانی در تعهدات مختلف و با هزینه‌های متفاوت قابل تهیه است. به همین دلیل لازم است تا مسافران جام جهانی از شرایط و تعهدات بیمه اطلاع کامل داشته باشند.

شرکت در ورلدکاپ قطر چقدر برای تماشاچیها آب میخورد؟

اگر جزو قشر مرفه و لاکچری جامعه باشید احتمالاً تاکنون بلیط‌های بازی‌های مختلف را به قیمت حداقل 80 میلیون به بالا خریداری کرده اید. بلیط‌های ارزان تری هم از شش هفت میلیون تومان تا رقم‌های بسیار بالا برای شرکت در بازی‌ها موجود بوده‌اند و طرفداران تیم ملی برای شرکت در جام جهانی آنها را تهیه کرده اند. البته تماشاچیان باید در نظر داشته باشند که با توجه به ارزش پول ملی، هزینه‌های اقامت و خورد و خوراک در قطر می‌تواند سر به آسمان بکشد و مسافران را شگفت زده کند. به همین دلیل نیاز است که تا جای ممکن از ایجاد هزینه‌های پیش بینی نشده و خارج از انتظار جلوگیری کنند. اساساً بیمه‌های مسافرتی برای پوشش این هزینه‌های پیش بینی نشده به وجود آمده‌اند.

اگر مسافری در کشور غریبه دچار مشکل شود، مجبور است با موانع زیادی در کنار مشکل خود دست و پنجه نرم کند. مواردی از جمله مسلط نبودن مسافر به زبان کشور مقصد به‌عنوان مثال عربی در کشور قطر و همچنین آگاهی نداشتن از حقوق و امکانات مسافران در آن کشور.در صورتی که فرد مسافر در کشور مقصد دچار بیماری شود هم می‌تواند هزینه‌های بسیار زیادی به بار بیاورد. همان‌طور که همه افراد در طول زندگی توسط آزمون و خطا تجربه کرده‌اند، با تغییر غذا و آب و هوا بدن افراد مختلف واکنش‌های متفاوتی نشان‌می‌دهد و ممکن است بعضی افراد بیماری‌های زودگذر و گوارشی را تجربه کنند. به همین دلیل داشتن بیمه‌ای که هزینه‌هایی از جمله بیماری‌های ناگهانی را پوشش دهد از واجبات این سفر است.

با توجه به ارزش ریال ایران و قطر، ملاقات یک پزشک عمومی و تهیه دارو می‌تواند برای مسافران ایرانی بسیار گران تمام شود. هزینه ویزیت پزشک در این کشور به نرخ روز حدوداً بین دو میلیون و هشتصد تا چهار میلیون تومان ما آب می‌خورد در صورتی که با داشتن بیمه مسافرتی جام جهانی قطر، پرداخت هزینه ویزیت پزشک بر عهده بیمه است. بنابراین هر مسافری با پرداخت اندکی هزینه بیمه‌نامه می‌تواند از وقوع چنین مخارج پیش بینی نشده‌ای جلوگیری کند.

نحوه خرید بیمه مسافرتی جام جهانی قطر

نحوه خرید بیمه مسافرتی جام جهانی قطر

بیمه مسافرتی جام جهانی قطر چه مواردی را پوشش میدهد؟

بیمه مسافرتی جام جهانی قطر می‌تواند امکاناتی بیش از تصورات شما را فراهم کند. از جمله ضروری‌ترین و مهم‌ترین وظایف بیمه‌های مسافرتی در رابطه با تامین هزینه‌های پزشکی مسافر است. به این صورت که بر اساس مقدار بیمه‌نامه، بیمه موظف است تا سقف هزینه‌ای که در قرارداد ذکر می‌کند؛ هزینه‌های پزشکی شما را در قطر تأمین کند. همچنین در صورتی که در سفر دچار دندان‌درد شوید و نیاز به معاینه و اقدامات دندانپزشکی هم داشته باشید بیمه تا سقف مجاز ذکر شده در قرارداد، هزینه‌های شما را جبران می‌کند.

از اتفاقات فاجعه بار در سفرهای خارجی، گم کردن مدارک یا وسایل است. بار مسافران می‌تواند ارزش زیادی داشته باشد و گم شدن آن‌ها هزینه‌های سنگینی را برای مسافر برجا بگذارد. به همین دلیل بیمه مسافرتی جام جهانی قطر گم شدن بار مسافر را پوشش می‌دهد. البته باید ذکر کرد که برای پوشش کامل بیمه باید لیست لوازم به‌خصوص لوازم قیمتی و ارزش آن‌ها در بار از قبل مشخص شده باشد. همچنین در صورتی که یک مسافر از پیش مبلغی را به‌وسیله پول نقد یا چک به بیمه سپرده باشد، در صورت نیاز و گم شدن پول‌های نقد؛ بیمه موظف به تأمین پول نقد مسافر در قطر می‌شود.

در صورتی که فردی در طول سفر فوت کند، بیمه مسافرتی جام جهانی قطر مسئول تأمین هزینه‌های برگرداندن جسد او به ایران است. همچنین اگر برای مسافر مشکل حقوقی یا قضایی ایجاد شود بیمه باید هزینه‌های این مسائل را هم بپردازد. از دیگر وظایف بیمه در قبال مسافر بیمه‌گذار هم در رابطه با تأمین هزینه‌های تاخیر در پرواز است. فرض کنید پرواز شما به موقع حرکت نکند و شما تماشای یک بازی را از دست بدهید، یا اینکه از لذت بردن در هتلی که هزینه روزانه بابت آن پرداخته‌اید محروم شوید و در عوض آن در سالن انتظار فرودگاه بمانید؛ در این صورت بیمه هزینه‌ای بابت تاخیر پرواز به شما پرداخت می‌کند.

هزینه بیمه مسافرتی قطر چه مقدار است؟

هزینه بیمه مسافرتی قطر چه مقدار است؟

هزینه بیمه مسافرتی جام جهانی قطر چقدر است؟

بیمه در موارد خاص تر هزینه‌های دیگری را پرداخت می‌کند که برای اطلاع از آن‌ها باید با دقت بیمه‌نامه را مطالعه کنید و با اطلاع کامل از آن بیمه مورد نظر را برای لذت بردن از جام جهانی قطر خریداری کنید. هزینه خرید بیمه مسافرتی در ارزان‌ترین حالت ممکن و سقف پوشش 360 میلیون تومان، 2 دلار و برابر با حدود 70 هزار تومان است. بیشترین سقف بیمه مسافرتی جام جهانی قطر هم حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان هزینه‌های مسافر را پوشش می‌دهد و برای خرید آن باید 17 دلار و معادل حدود 600 هزار تومان هزینه کرد. با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که هزینه گران‌ترین بیمه مسافرتی برای جام جهانی قطر به‌اندازه تهیه یک وعده غذا در این کشور نیست.  با پرداخت همین هزینه اندک می‌توانید از پرداخت‌های پیش بینی نشده آینده جلوگیری کنید.

پوشش بیمه مسافرتی جام جهانی قطر

پوشش بیمه مسافرتی جام جهانی قطر

جمع بندی

در چند روز باقی مانده به شروع بازی‌های جام جهانی قطر، مسافران می‌توانند با تهیه بیمه مسافرتی، هزینه‌های پیش بینی نشده خود را مدیریت کرده و خیال خود را بابت اتفاقات ناگوار راحت کنند. برای تهیه بیمه مسافرتی جام جهانی قطر کافیست به بیمه سل مراجعه کنید و با انتخاب نوع و سقف پوشش بیمه، سفر شاد و امنی را در قطر تجربه کنید. ارزان‌ترین بیمه برای 8 روز سفر ایرانیان در قطر حدود 70 هزار تومان و در بالاترین سقف ممکن نزدیک به 600 هزار تومان هزینه می‌برد. بیمه سل پیشاپیش سفر هیجان انگیزی را برای شما آرزو می‌کند.

 

 

 

 

اشتراک‌گذاری